Wedstrijdverslagen

Teamopgave Competitie 2024-2025

10 april 21:45  Komend seizoen gaan wij met 5 seniorenteams en 5 jeugdteams meespelen in de competitie. Wil jij ook meespelen met een van onze teams? Geef je dan op voor een proeftraining! meer »

Kampioenswedstrijd Dames Midweek

4 april 16:45  Seizoen 2022/2023 werden de dames kampioen, halen ze dit kunstje nog eens uit in het seizoen 2023/2024meer »

Wedstrijdverslag V en S DC1 - DC1 Hurry up

27 maart 22:30  Tijdens de wedstrijd van V en S DC1 tegen DC1 Hurry up zijn er foto's gemaakt door Laura Ruiters van Inderoosfotografie. Deze willen we graag met jullie delen. meer »

De meiden van DC2 in actie

12 maart 21:15  Op 5 februari is er een fotoverslag gemaakt van de wedstrijd van onze DC1 meiden tegen de meiden van Exito. meer »

Fotoverslag wedstrijd HC1

12 maart 21:00  Op 5 februari speelde ons gemengde HC1 team tegen de jongens van Jupiter. Tijdens deze wedstrijd zijn er veel mooie actiefoto's gemaakt. Deze hadden jullie nog van ons tegoed. Hieronder een kleine selectie.meer »

Punten Groninger-derby B jeugd dames blijven in stad!

27 september 21:45  Menig sportteam heeft er naar uit gekeken, de start van de competitie. Zo ook onze B meiden. Door de Coronaregels wel een iets ander begin als dat we gewend zijn, maar het mag weer.meer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!